For de som sitter og lurer på om det blir noen forskjell når det gjelder HK og mindre forbruk kan jeg bekrefte at det gjør det!
Jeg har kjørt med chippen en liten stund nå og ved pen kjøring kommer jeg like under literen. Og det er stor forskjell i akselerasjon og fart. Scanneren min virker ikke om dagen men jeg kommer tilbake med utskrift etter testen på rulla.
Før chipping: 174HK
Etter: 208HK
Den ble også mye sterkere men husker ikke målingen der men når jeg får ut papiret igjen så skal jeg scanne det og legge det ut. Jeg kjøpte chip og installering hos protrim.no så jeg var sikker på at det ble riktig. Og de som driver der kan det med trimming og at det ikke var noe jalla boks som ble satt inn.
En helt annen liten sak som kanskje gleder de fleste G-fans. Er ruskeføre her om dagen, det må sies men jeg kjører som vanlig og tenker ikke så mye mer over det. Men jeg måtte glise litt igår når jeg kom inn i garasje annlegget. Der sto det en fyr og plukka kjettingene sine av sin nye BMW X1. Var en X1 riktig nok men kjettinger!!! Jeg hadde sinnsykt lyst til og knipse et bilde men det var synd nok på stakkaren